DOSTAVA IN PLAČILO

Načini plačila

Po povzetju

Pri izbiri plačila po povzetju boste vrednost svojega naročila poravnali direktno kurirju Pošte Slovenije ob prevzemu pošiljke. Plačilo kurirju je možno z gotovino ali s plačilno kartico.

Plačilo po predračunu

Pri izbiri plačila po predračunu boste po zaključenem naročilu na svoj e-mail naslov prejeli podatke za izvedbo nakazila, ki ga lahko nato opravite preko vaše spletne banke ali fizično na pošti ali banki. V primeru prejetega plačila do 10. ure na delovni dan je naročilo na vaš naslov odposlano še isti dan, sicer pa naslednji delovni dan.

Plačilo s kartico

Pri izbiri plačila s kartico naročilo plačate direktno preko spletnega plačilnega vmesnika, kamor vpišete zahtevane podatke za izvedbo plačila, vaša kartica pa bo obremenjena v višini zneska naročila. Ta način plačila je varen in hiter, saj vaše plačilo zabeležimo takoj, kar pomeni da bo vaše naročilo odpremljeno v najkrajšem možnem času. Po uspešno izvedenem kartičnem plačilu na vaš e-mail naslov prejmete potrdilo o prejetem plačilu.

Plačilo preko PayPal sistema

Pri izbiri plačila s PayPal-om naročilo plačate direktno preko vmesnika, kamor vpišete zahtevane podatke za izvedbo plačila. Ta način plačila je varen in hiter, saj vaše plačilo zabeležimo takoj, kar pomeni da bo vaše naročilo odpremljeno v najkrajšem možnem času. Po uspešno izvedenem plačilu na vaš e-mail naslov prejmete potrdilo o prejetem plačilu.

Dostava

Pri naročilu artikla se ob vpisu podatkov odločite, na kakšen način želite prevzeti naročeno blago. Prevzem izdelka je možen z dostavno službo Pošte Slovenije na izbran naslov ali osebno prevzem, ob predhodnem dogovoru na 031 344 436.

Naše pakete dostavlja dostavna služba Pošte Slovenije. Stroški pošiljanja so brezplačni pri nakupih v vrednosti nad 80€, za nakupe v vrednosti do 80€ pa se obračuna strošek dostave v višini 3.90 €.

O času dostave vas dostavna služba obvesti preko SMS sporočila in telefonskega klica. V primeru, da vas ob prihodu kurirja ni na izbranem naslovu in ne morete prevzeti paketa, vam kurir v poštni predal odloži obvestilo o prispeli pošiljki, s katerim lahko kasneje prevzamete paket na Pošti, ki je navedena na obvestilu.

Prodajalec ni odgovoren za zamude dostave s strani dostavne službe Pošte Slovenija ali za poškodovanje embalaže. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljavca embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

V primeru, da ste pošiljko prevzeli, kasneje pa ugotovili, da je le ta poškodovana, je potrebno sprožiti reklamacijski postopek pri Pošti Slovenije. To storite tako, da v roku 30 dni od prevzema prinesete izdelek na Pošto ali kontaktirate vašo Poštno enoto, da vas obiščejo na domu in nato skupaj z uslužbencem Pošte naredite zapisnik o poškodovani pošiljki. Za hitro rešitev postopka, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na ales@lesenaura.si Nadaljnje reševanje poškodovane pošiljke bomo s Pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov brezhiben izdelek ali povrnili kupnino. Poškodovan izdelek prevzame Pošta Slovenije.

Osebni prevzem

Osebni prevzem naročila je možen ob predhodnem dogovoru na telefon 031 344 436.